Zoals hierboven ook al vermeld staat, maar dan in het Engels: ''Elke foto vertelt een verhaal". En dat vind ik zo mooi aan fotografie. Als fotograaf moet je ook echt je eigen style ontwikkelen en erachter komen wat jij nou mooi en leuk vind. Je moet je niet laten leiden door andere mensen, maar je eigen dromen achterna gaan. Dit is soms best moeilijk, maar zolang je in jezelf gelooft, komt alles goed. Op deze manier ben ik er ook achter gekomen wat ik mooi vind, en dat laat ik je graag zien in mijn portfolio <3